úterý 25. května 2021

Jarní dovolená v Pembrokeshire

Hezké úterní odpoledne

Náš tatínek, měl dva týdny starší dovolené, kterou si musel vybrat v půlce května a pro naši smůlu, skoro každý den, prší. První týden, jsme s malou navštívili zámeckou zahradu a druhý týden, jsme pár dní strávili ve Walessu, v kraji Pembrokeshire. Nejprve, jsem chtěla strávit pár dní v mém oblíbenem Cornwallu, ale díky nepříznivému, deštivému počasí, jsem vybrala jiný kraj a udělala jsem, velmi dobře.

Vybrali jsme si, velmi oblíbené, prázdninové místo u moře a zamluvili jsme si chatičku v dovolenkové vesničce, kousek od moře a pár kilometrů, od nádherného městečka se třemi plážemi, Tenby. Tuhle lokalitu, jsem vybrala záměrně, kvůli lepšímu počasí a také kvůli návštěvě, písečné pláže.

Oproti minulé dovolené, tato dovolená byla více aktivní, Anička už více povyrostla a my se snažili využít každý den pěkného, slunečného počasí a strávili aktivitami, venku.

První den pěkného počasí, jsme strávili v The Dinosaur parku Tenby, který kromě stezky v lese se spousty modely dinosaurů, v životní velikosti, nabízí i spoustu atrakcí, pro děti. Kromě několik hřiští, prolízaček a opičí dráhy pro děti, nabízí různé druhy skluzavek, ruzné druhy okruhů s autíčky a lodiček na vodě. Můžeme tam nalést také trampolíny, pískoviště, atrakci pro fotbalisty a bludiště.

Na druhý den krásného, jarního počasí, jsem naplánovala výlet do malého městečka Tenby Toto historické městečko, je vyhledávaným místem turistů, také díky své výhlídce, na moře a svým třem krásným plážím. Celý den, jsme strávili prohlídkou města, malého přístavu a procházkou a hraním na plážích. Anička, si užila stavění hradu z písku a běhání, do moře. Krásný den, jsme uzavřeli chutným, pozdním obědem, v restauraci na pláži.

Další dva dny, jsme měli štěstí na deštivé počasí a proto, jsme využili možnosti si zamluvit krytý bazén, který byl součástí spolu s dětským hřištěm, minigolfem, tenisouvým kurtem a saunou, prázdninové vesničky. Chodili jsme plavat ráno i odpoledne a Anička, si poprvé mohla vyzkoušet plavat, ve většímm bazénku.

Poslední den, se znovu umoudřilo počasí a tatínek nám naplánoval poslední celodenní výlet do Folly farm. Obrovského zábavního centra, kde jsme strávili celý den. Součástí tohoto komplexu, je farma se zvířaty a ZOO, dále několik dětských hřišť a prolézaček s tématikou pirátství a dráhy s autíčky a traktory i velké vyhlídkové kolo a kolotoče. Za sedm hodin, co jsme na farmě strávili, jsme neměli vůbec šanci vidět všechny zvířata a navštívit všechny hřiště a atrakce.

Projeli jsme se ve vláčku farmou a Anička měla možnost vidět, zvířátka, které tam žijí. Viděli jsme hady, opičky, žirafy, tučnáky a lvi. Anička s naší podporou, navštívila pirátskou loď i hřiště, projela se na taktůrku i snažila se bagříkem přesypávat písek. Kolotoče, jsme díky věku Aničky, jsme ještě nevyužili, ještě se bojí. Strávili jsme na farmě krásný den a Aničce se vůbec nechtělo domů a prospynkala celou cestu zpět.

Dinosaurus Park

Tenby

Folly farm

Prožili jsme krásných pět dní v Pembrokishire a mile mne překvapilo, kolik dalších atrakcí pro rodiny s dětmi je v okolí Tenby které, jsme neměli možnost navštívit, třeba například Manor park, golf, vodní park, adventure park, housenková dráha a další.

Jsem moc ráda, že jsme po rozvolnění a znovu otevření, mohli strávit příjemnou, rodinnou dovolenou spolu, v krásném prostředí a Anička, si vyzkoušela spoustu nových aktivit, navštívila krásné místa, viděla pěkná zvířátka. Doufám, že příjemný pocit s krásné dovolené, mi vydrží ještě dlouho.

Mějte se hezky a užívejte teplejšího počasí      Lenka